loading...
afshinyk
afshinyk بازدید : 203 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


 

 

 

 

 




ISMAIL YK



متن ترانه: Doğum günün haram olsun


Vicdansızca ağlatanlara nasıl mutluluklar dileriz
Gözlerimden kan akarken; canımdan can koparken
Ben sana nasıl dua ederim ?
Sanma sana mutluluklar dilerim.
Doğum günün haram olsun
Sana herkes mutluluklar diler.
Mutluluklar bile sana haram olsun
Büyük Aşk acısı çekenler,
Sevdiği insanın başkasının kollarında mutlu olmasını istemez.
Beni bıraktın birbaşıma;
Ben de seni günahlarınla.
Bir daha çıkma karşıma
Bu sözlerim yalnız sana;bırakıpta ağlatana..
Bugün senin doğum günün;
Gözlerinde yok hiç hüzün
Bugün senin doğum gününse benim de ölüm günüm
Bugün benim ölüm günüm...
Ben bu acılar için mi yaratıldım be gülüm..
Bugün senin doğum günün..
Tüm sevdklerin mi yanında.
Mutlumusun o sahte dostlarınla ?
Bir zamanlar benimde gözlerimin içine bakıp seni seviyorum derdin...
Bir zamanlar benimde gözlerimin içine bakıp seni seviyorum demiştin ?
Verdiğin acıları besledim içimde ayrı ayrı
Hergün aglasamda sana dönemem artık
Helaleşmem asla
verdiğin acılar unutulmadı
Katlanan yürek dayanmadı
Kahroldum inan bitmişim
bunu sen istedin
Hayat seni yerlerden yerlere vursun.
Doğum günün haram olsunnn
Mutluluklar bile sana haram olsunn
Gözlerim uykusuz bedenim ruhsuz kaldı
Sen de şu nu bil ki artık senin değilim




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 2,739
  • بازدید کلی : 26,970