loading...
afshinyk
afshinyk بازدید : 188 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (4)


 

خداوندا...به دل نگیراگرگاهی زبانم از شکرت باز می ایستد!!...تقصیرندارد...قاصراست کم می آورددرز برابربزرگی ات... لکنت می گیرندواژه هایم در برابرت در دلم اماهمیشهذکرخیرت جاریست!!.......



این وبلاگ هر روز بهتراز دیروز خواهد شد







afshinyk بازدید : 132 سه شنبه 07 مهر 1394 نظرات (0)

در صورت باز نشدن تصاویر بروی عکس ها Right Click کنید و گزینه Reload Image یا Show Picture را انتخاب نمایید


شایع ترین دلیلی که تعداد بسیاری از خانم ها در کلاس های ورزشی و ژیمناستیک شرکت می کنند این است که می خواهند چربی شکمی خود را کاهش دهند. حال در اینجا به امتحان چند شیوه مفید برای کاهش چربی شکمی، بدون دنبال نمودن یک برنامه سخت ورزشی می پردازیم:

1- در مصرف مواد غذایی، اعتدال را رعایت کنید

«خوب» و یا «بد» بودن مواد غذایی مفهومی ندارد. در واقع، مصرف میزان بسیار زیادی از هر نوع ماده غذایی، بد و مضر می باشد و اگر شما فقط سبزیجات و میوه جات مصرف کنید و از صرف مواد غذایی دیگر اجتناب کنید، در این صورت این شیوه غذایی نیز می تواند زیان آور باشد و این به معنی آن نیست که تنها به دلیل آن که یک ماده غذایی، کم چرب یا فاقد چربی است، می توانید هر میزان از آن را که می خواهید میل کنید.

 

http://mj7.persianfun.info/img/94/7/Belly/01.jpg
 


اکثر مواد غذایی بدون چربی یا کم چرب نیز دارای کالری بسیار زیادی هستند. از این رو، هر ماده غذایی را به اعتدال مصرف کنید و مواد غذایی را که حاوی میزان بسیار زیادی نمک، قند یا چربی هستند، به طور کلی از برنامه غذایی خود، حذف نکنید.

2- به انجام ورزش های هوازی بپردازید

اکثر افراد، تمرینات ورزشی استقامتی را به عنوان یکی از بهترین شیوه ها برای از بین بردن چربی شکمی در نظر می گیرند اما انجام ورزش های هوازی می تواند شما را در این مورد، سریع تر به نتیجه برساند زیرا این نوع ورزش ها تقریبا 67 درصد بیشتر از تمرینات ورزشی استقامتی کالری سوزانده و چربی شکمی را بسیار کاهش می دهند.

4 تا 5 روز در هفته به انجام حرکات و تمرینات ورزشی بپردازید و برای متناسب نمودن شکم، انجام ورزش های هوازی را به ورزش های استقامتی بیفزایید. همچنین ورزش های بسیار زیادی وجود دارند که شما می توانید در هر مکانی به انجام آنها بپردازید.

3- مواد غذایی حاوی چربی های سالم مصرف کنید

افرادی که در اطراف شکم چربی اضافه دارند، آن به علت نداشتن یک رژیم و برنامه غذایی فاقد چربی و همچنین عدم وجود چربی های سالم در برنامه غذایی شان می باشد. به همین دلیل مواد غذایی مصرف کنید که حاوی چربی های سالم باشد مانند آواکادو، ماهی و روغن زیتون؛ و کربوهیدرات های خالص مانند برنج سفید را از برنامه غذایی خود حذف کنید.

ادامه دادن به مصرف چربی های سالم و در همان حال حذف چربی های مضر از برنامه غذایی، یکی از بهترین شیوه ها برای کاهش چربی شکمی است. یک قطعه نان سبوس دار همراه با آواکادو و لیموترش و برش های نازکی از فلفل، بهترین میان وعده برای مبارزه با چربی شکمی است.

4- به صورت یک در میان رژیم غذایی بگیرید

بعضی از افراد بر این عقیده هستند که داشتن رژیم غذایی به صورت یک در میان، تداوم پذیر و شیوه آسانی برای کاهش وزن است. تحقیقات و بررسی های انجام شده اخیر، نشان داده است افرادی که به طور یک در میان به میزان 25 درصد، کالی کمتری مصرف می کنند، در ظرف 8 هفته، 15 کیلوگرم از وزن خود راکاهش می دهند.

یک روز مواد غذایی را به میزان 1500 کالری مصرف کنید و سپس روز بعد به میزان معمولی و همیشگی خود، غذا میل کنید. برای کسب بیشترین بهره، رژیم غذایی خود را حتی در روزهای تعطیل نیز رعایت کنید و به طور مرتب و منظم به انجام حرکات و تمرینات ورزشی بپردازید.

5- فیبرهای قابل حل مصرف کنید

بین فیبرهای قابل حل و چربی شکمی نیز ارتباطی وجود دارد. هر چه9 میزان بیشتری فیبر قابل حل مصرف کنید، به همان نسبت نیز کمتر دچار چربی شکمی خواهید شد. فیبرهای قابل حل در نخود فرنگی، جو دو سر، انواع لوبیا، مرکبات، سیب، هویج و غیره یافت می شود. بنابراین، ادامه دادن و دنبال نمودن رژیم غذایی تا اندازه ای آسان است. در روز حداقل 10 گرم معادل با یک فنجان لوبیا چیتی، 2 عدد سیب کوچک یا یک فنجان لوبیا سبز مصرف کنید.

 

http://mj7.persianfun.info/img/94/7/Belly/02.jpg
 


6- کنترل در مصرف قند را جدی بگیرید

آنچه که ما می دانیم این است که باید مصرف قند را از برنامه غذایی خود حذف کنیم. گلوکز در برنج و سیب زمینی یافت می شود و 120 کالری از آن، به صورت یک کالری چربی ذخیره می شود. فروکتوز مصنوعی به عنوان یک ماده شیرین کننده در انواع بسیاری از میان وعده های شیرین به کار می رود و 120 کالری از آن، به صورت 40 کالری چربی ذخیره می شود؛ بنابراین شما باید مراقب میزان مصرف قند در برنامه غذایی خود باشید.

7- به اندازه کافی بخوابید

تحقیقات و مطالعات اخیر نشان داده است که بین مقدار چربی شکمی و میزان خواب، ارتباط مستقیمی وجود دارد. افرادی که کمتر از 5 ساعت یا بیشتر از 8 ساعت می خوابند، میزان چربی شکمی در آنها بیشتر از کسانی است که بین 6 تا 7 ساعت می خوابند، بنابراین سعی کنید که هر روز خواب تان به اندازه کافی باشد.

8- در طبخ غذاهای مورد علاقه خود از روغن نارگیل استفاده کنید

روغن نارگیل چربی اشباع شده ای است که دارای خواص ضد باکتری و ویروسی بوده و می تواند میزان سوخت و ساز بدن و فعالیت غده تیروئید را افزایش دهد. در دهه 1900 میلادی، روغن نارگیل بر روی گاوها جهت فربه نمودن آنها مورد آزمایش قرار گرفت اما آن در واقع باعث لاغرتر شدن گاوها گردید. غذاهای مورد علاقه خود را با روغن نارگیل طبخ دهید و از این طریق، چربی شکمی خود را کاهش دهید.


afshinyk بازدید : 129 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

پرتال خبری واکنش: همزمان با اعلام توافق هسته ای و شادی مردم, احمد مهران‌ فر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت عکس سلفی جالبی از خودش و همکارانش منتشر کرد.

شادی بازیگران پایتخت بخاطر توافق
بازیگران پایتخت هم شادمانی خود را از اعلام توافق هسته‌ای نشان دادند.
احمد مهران‌ فر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت عکسی از خود در کنار دو شخصیت دیگر این مجموعه، هومن حاج‌عبدالهی بازیگر رحمت خروس‌ باز و محمدرضا علیمردانی بازیگر بائو، را در اینستاگرام منتشر کرد.
آنها در این عکس که سه نفری در زیر یک چتر ایستاده‌اند، در حالی که به نظر می‌رسد در حال شادی کردن هستند عکس گرفته اند.

مهران‌فر برای توضیح این عکس نوشت :«جشن هسته‌ ای ۳ نفره زیر چتر همین الان یهویی»

 

اخبار,اخبار فرهنگی و هنری,سریال پایتخت

 

afshinyk بازدید : 58 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

بازیگران جوان کشورمان لیلا بلوکات در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان میزبان سفره افطار بازیگران بود. تصاویری از مراسم افطاری لیلا بلوکلت را در پورتال سرگرمی و تفریحی سماتک مشاهده می کنید.

تصاویری از مراسم افطاری لیلا بلوکات


تصاویری از مراسم افطاری لیلا بلوکات

تصاویری از مراسم افطاری لیلا بلوکات

تصاویری از مراسم افطاری لیلا بلوکات


تصاویری از مراسم افطاری لیلا بلوکات

تصاویری از مراسم افطاری لیلا بلوکات





afshinyk بازدید : 46 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

کاریکاتورهای طنز و باحال ایرانی جماعت!!!


باحال ترین تصاویر کاریکاتوری آدم های باحال

کاریکاتورهای طنز و باحال ایرانی جماعت !!!

جالب ترین کاریکاتورهای آدم های خنده دار

کاریکاتورهای طنز و باحال ایرانی جماعت !!!

کاریکاتورهایی جهت خنده و شادی

کاریکاتورهای طنز و باحال ایرانی جماعت !!!

کاریکاتور طنز و خنده دار

کاریکاتورهای طنز و باحال ایرانی جماعت !!!

بهترین عکس های کاریکاتوری برای اینکه فقط بخندی !!!

afshinyk بازدید : 58 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

به نام خدا

عزیزان همراه پیام بدن

ما جوانمردی پیشه خود کرده ایم...

SwaTi TeaM
ما به شما دوستان افتخار میکنیم

همتون سر تا پا عشقید

به افتخار شما پلی میدیم

ممنون از اونایی ک با فرستادن گلد

مارو همراهی کردن


●▬▬▬▬๑۩۩๑▬▬▬▬●

··▪▪••●● ஜ۩۞۩ஜ ●●••▪▪··

:𝓹𝓵𝓪𝔂𝒆𝓻𝓼
.............Loding
.............Loding
.............Loding
.............Loding
.............Loding
.............Loding


لطفا منو نزنید
من به هیچ کس کاری ندارم میخوام بازی کنم


afshinyk بازدید : 57 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (1)
فیفا سایتی را معرفی کرده است که می توان در آن رظهار شکایت خود را بیان کرد.
برای این کار ابتدا به گوگل ترجمه به نشانی زیر مراجعه کنید:
https://translate.google.com/?hl=fa&tab=wT
نامۀ خود را به فیفا بنویسید تا ترجمه کند و سپس نامۀ خود را در سایت فیفا به نشانی زیر کپی کنید:
http://www.fifa.com/contact-FIFA.html
خواهشمند است هواداران عنایت فرمایید تا نتیجۀ بازی برگردد ، از شما خواهش می شود تمام قضایا را به فیفی بنویسید تا رسیدگی شود
afshinyk بازدید : 58 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)

بِسْم اللهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحیم


امام صادق علیه السلام گوید:

پیامبر فرمود: وقتى كه بنده اى (در آخرت بر اثر گناه) فرمان خدا را میشنود، كه او را به سوى دوزخ ببرند، (ناگهان) توجه خاصى به خدا مىكند،


خداوند فرمان میدهد: او را برگردانید، او را برمى گردانند،


خداوند (توسط فرشتگان) به او میگوید: چرا به من توجه كردى ا

و در پاسخ عرض میكند: «پروردگارا گمانم درباره تو این نبود»


خداوند میفرماید: گمانت چه بود؟


او عرض میكند: «پروردگار من، گمانم این بود كه گناهم را ببخشى و مرا در بهشت سكونت دهى»


خداوند به فرشتگان میفرماید: «نه، سوگند به عزت و جلال و بزرگى مقام و عظمتم، اگر بنده ام ساعتى گمان نیك به من داشته باشد، هرگز او را به آتش دوزخ نمى ترسانم، نه هرگز، (در عین حال) دروغ او را (كه گوید گمان نیك در دنیا به رحمت خدا داشتم) راست بدانید و او را وارد بهشت كنید».

سپس پیامبر صلّى الله علیه وآله وسلّم سخنى فرمود: كه مضمونش این است «اگر بنده اى حسن ظن به خدا داشته باشد، به نتیجه مطلوبى خواهد رسید»(تفسیر صافى ذیل آیه 22 سوره فصلت - نقل از تفسیر قمى.)

و امام صادق علیه السلام فرمود: «خداوند نزد گمان بنده اش است، اگر خوب بود نتیجه اش خوبست و اگر بد بود نتیجه اش بد است».(نورالثقلین ج 4 ذیل آیه 22 سوره فصلت.)

 

afshinyk بازدید : 45 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

اپل Twisty Hollow را به عنوان اپلیکیشن رایگان هفته‌ی خود اعلام کرد. این یعنی از الان تا پنجشنبه‌ی هفته‌ی بعد می‌توانید این بازی را به صورت رایگان برای آیفون و آیپد دانلود کنید بدون این که هزینه‌ی ۳ دلاری آن را بپردازید.


1

afshinyk بازدید : 54 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (0)

بازی Jewel Mash

بازی Jewel Mash یک بازی تازه و رایگان که خیلی هم مهیج است! در بازی Jewel Mash شما ماجراجویی رمزآلودِ دزد دریایی‌تان را با رفتن به یک جزیره‌ی زیبا شروع می‎کنید. جزیره‌ای که پر شده از صندوق‌های گنج خیره کننده که در آنها چیزهای خوب و مختلفی پیدا می‎شود؛ یک دزد دریایی چاقِ ترسناک که یک غافلگیری برایتان دارد و سایر بناهای جذاب این سرزمین که انتظار شما را می‎کشند.


بازی Jewel Mash



afshinyk بازدید : 50 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)
بازی‌های آنلاین مدت زیادی است که توانسته‌اند عده‌ی زیادی را به خود جذب کنند و روزانه افراد زیادی به انجام این بازی‌ها مشغول می‌شوند. در بین بازی‌های آنلاین بازی‌های استراتژیک محبوبیت بیشتری دارند و تاکنون بازی‌های ایرانی و غیرایرانی زیادی در فضای وب طراحی شده اند. با گسترش گوشی‌های هوشمند این بازی‌های آنلاین توانستند خیلی سریع جای خود را در اسمارت فون‌ها باز کنند و رقابت سختی را بر سر جذب مخاطبین خود آغاز کنند. یکی از این بازی‌های جذاب و زیبا clash of dans نام دارد. این بازی که سبک استراتژیک دارد برای سیستم عامل‌های ios و android عرضه شده است. میلیون‌ها نفر روزانه در سراسر دنیا به انجام این بازی مشغولند و به نبرد با یکدیگر می‌پردازند.Clash_of_Clans_icon
afshinyk بازدید : 51 سه شنبه 11 فروردین 1394 نظرات (0)

آموزش کامل و تصویری بازی Clash Of Clans

 

بازی برخورد قبیله ها یا clash of clans یک بازی رایگان ساخت ساختمان است که توسط شرکت supercell تولید شده است. در این بازی وظیفه شما است که یک اردوگاه متعلق به وایکینگ ها را به یک شهر گسترش دهید و با انبوهی از اجنه و سایر بازیگران مبارزه کنید.

 

 

 

afshinyk بازدید : 69 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)
این پسرایی که میگن:
هر دختر دهه شصتی ای با آهنگ یه حلقه طلایی رقصیده،
اینا همونایی هستن که :
تو عروسیا با کاپشن چرم با آهنگ جونی جونُم
از خود بیخود میشدن و طول مسیر حیاط رو میلرزوندن

 

**************مطالب طنز***************

 

مورد داشتیم پشت کامیون نوشته بود :
رفیق بی کلیپس ، مادر

 

**************مطالب طنز***************

 

ﺁﺭﺯﻭﯼ هـر پـدری ایـنـه کـه پـسـرش ﺭﻭ تـو لـبـاس دامـادی بـبـیـنـه
ولـی ﺁﺭﺯﻭی مـن ایـنـه کـه بـابـام ﺭﻭ تـو شـلـوار لـی بـبـیـنـم

 

**************مطالب طنز***************

 

یکی ﺍﺯ ﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺕ ﻧﺎﺳﺎﻟﻤﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ :
ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﺮﯾﻢ ﺷﻬﺮﺑﺎﺯﯼ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﭘﯿﭻ ﻭ ﻣﻬﺮﻩ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﺒﺮﻡ
ﻫﺮ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﺳﻮﺍﺭ ﻣﯿﺸﯿﻢ ﺑﻪ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯿﻢ که ﺍﺻﻮﻻ ﺁﺩﻡ ترسوییه
ﻣﯿﮕﻢ : ﯾﺎ ﺧﺪﺍ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﺯ ﺷﺪ ؟

 

**************مطالب طنز***************

مورد داشتیم ﺗﻮ ﯾﻪ ﭘﯿﺞ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩه : ﺍﺳﻢ ﭘﺴﺮ ﺑﺎ “ﻝ ” ؟
دختره ﻧﻮﺷﺘﻪ : لکسوز مشکی زعفرانیه

 

**************مطالب طنز***************

 

فکر کنم شهرام شب پره با همین شعر
“این شبی که میگم شب نیست ، اگه شب مث اون شب نیست ،
امشب مث دیشب نیست ، هیچ شبی مث امشب نیست”
معافیشو گرفته

 

**************مطالب طنز***************

 

داییم میگه:
تا تحریما اثر مستقیم نداشته باشه مشکلی نیست!
تصورش اینه که یه روز اوباما تو قطع نامه می نویسه
فروش سنگک خاشخاشی به ممدآقا ممنوع

 

**************مطالب طنز***************

 

علت خشک شدن دریاچه ارومیه مشخص ، شد :
یه از خدا بی خبر یه ساقه طلایی انداخته توش

 

**************مطالب طنز***************

 

آهای پسرا شلوارتونو بکشین بالا ،
اون مارک شورت رو هم اگه خیلی واجبه بزنید به سینتون …
والا به خدا ! حالا هی کلیپس کلیپس کنین !

 

**************مطالب طنز***************

 

من اگه فامیلیم صولتی بود اسم پسرمو میذاشتم پلنگ

 

**************مطالب طنز***************

 

سخت است میان هق هق شبانه ات یهو هایپر استار بهت اس بده :
هویج کیلویی ۱۵۰۰

 

**************مطالب طنز***************

 

لقمان را گفتند ادب از که آموختی ؟
گفت از کامنت گذاران صفحه فیسبوک لیونل مسی

 

**************مطالب طنز***************

 

تو یه مهمونی به یه بچه گفتم : عموجون چند سالته ؟
گفت : هرچقدرم کوچیک باشم از لحاظ عقلی از تو بزرگترم !
تو حالا میخوای با این سوالت بگی من کوچیکتر از توام ؟!
در ضمن عمو هم عمته !
هیچی دیگه با خاک یکسان شدم

 

**************مطالب طنز***************

 

گذر ایام واسه هرکی “بِکام” باشه ،
واسه من یکی که استاد اسدیه

 

**************مطالب طنز***************

 

مشکلات اقتصادی تو خونه ی خیلیا موج میزنه
لامصب تو خونه ی ما قر میده

 

**************مطالب طنز***************

 

امسال نفر اول کنکور نشم دوم اینا رو شاخشه
حداقل صد نفر اول رو که میارم
دو هزارم بد نیستا !
بچه اصغر آپاراتی با ۵۰ هزار قبول شده بود من از اون کمتر نیستم که
حالا بیخیال فعلا یه چرت میخوابم خدا بزرگه
زمزمه های بیشتر کنکوری ها

 

**************مطالب طنز***************

 

ﺍﮔﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺗﻪ ﮐﺸﯿﺪ ﺑﺸﯿﻦ ﺑﺎ ﺗﻪ ﺩﯾﮕﺶ ﺣﺎﻝ ﮐﻦ !
ﻫﯽ ﻧﺸﯿﻦ ﺑﮕﻮ ﺑﻪ آﺧﺮﺵ ﺭﺳﯿﺪﻡ …

 

**************مطالب طنز***************

 

مــن اگــه بچـّم لپــش چـال نـداشـته باشـه میـذارمـش بهـزیسـتی

 

**************مطالب طنز***************

 

طریقه خواستگاری کردن از دخترا در روزهای جاری :
عزیزم دیگه وقتشه به جای کیلیپس سایه یه مرد بالا سرت باشه

 

**************مطالب طنز***************

 

My Wechat :
My Line :
My Fb :
My CoCo :
My instagram :
my dard :
My Kooft :
My Zahremar :
ایــــن اَدا اَتفـــارا چیـــه
یـــه دَفــــه بِنویــــس
My Shomare :
راحـــــــــت والــــــا

 

**************مطالب طنز***************

 

تلفظ صحیح چهارمین روز هفته کدام است ؟
چارشنبه؟
چاهارشنبه؟
چهارشنبه؟
هیچکدوم نیست عزیزم، سه شنبه صحیح است
حتما دانشجو هم هستی

 

**************مطالب طنز***************

 

هروقت دنبال باباتون گشتین پیداش نکردین موبایلشم جواب نمیداد
برین خیابون یه سیگار روشن کنین
اونوقت خودش صاف میاد جلوتون می ایسته

 

**************مطالب طنز***************

 

زنگ زدم ۱۱۵، میگه آمبولانس میخواین قربان؟
پـَـــ نــه پـَـــ یه پلیس ۱۱۰ میخوام ، بقیش هم آدامس بدین

 

**************مطالب طنز***************

 

تو خونه ی ما همیشه من “در” بودم و داداشم “دیوار”
چون همیشه به من زدن که اون بشنوه

 

**************مطالب طنز***************

 

یکی نوشته بود :
چقدر شیرینه وسط sms شبانه خوابت ببره ، صبح بلند شی ببینی نوشته :
قربون عشقم برم که خوابش برده!
منم یه شب وسط sms بازی خوابم برد
صبح بلند شدم دیدم نوشته : مُــــــــردی ؟

 

**************مطالب طنز***************

 

به نظر شما اگه جمله “خب بریم سر اصل مطلب” نبود!
خواستگاری ها چطوری برگزار می شدند

 

**************مطالب طنز***************

 

میگن چینیه اومده بوده ایران لاف میومده که:
“آره ما انقد تو چین غذاهای سمی خوردیم که بدنمون مقاوم شده”
بردنش یه پرس غذای دانشگاه بهش دادن بنده خدا الان توکماست
حالا قراره خونوادش سند بیارن درش بیارن
اصن یه وضی

 

**************مطالب طنز***************

 

انقدری که بابام آهنگِ بی کلام گوش میده توی خونه؛
همش حس میکنم توی آسانسورم

 

**************مطالب طنز***************

 

می دونی اگه پرشیا با ۲۰۶ ازدواج کنه بچشون چی میشه ؟
میشه فولکس آخه ازدواج فامیلی بوده بچه عقب مونده شده !
هرچی بگی هم خودتی

 

**************مطالب طنز***************

 

عاقا با دوستم رفتم سوپر مارکت دوستم به فروشنده گفت:
عاقا ببخشید شامپو با طعم سیر دارید ؟

 

**************مطالب طنز***************

 

ﺳــﺨﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﮐــﺎﺭ ﻣﺤﺎﺳﺒﺎﺗﯽ ﻣﻦ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ
ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ :
ﺑﯿﺴﮑﻮﺋﯿﺖ ﺭﻭ ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻮ ﭼﺎی ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﻧﺮﻡ ﺑﺸﻪ ﻭﻟﯽ ﻭﺍ ﻧﺮﻩ

 

**************مطالب طنز***************

 

استاد :در حرکت پرتابی با چه زاویه ای بیشترین برد را خواهیم داشت؟
دانشجو : ۴۵درجه
استاد : آفرین ، چرا ؟
دانشجو : چراشو نمیدونم استاد! توی انگری بردز اینطوریه

 

**************مطالب طنز***************

 

شما یادتون نمیاد !
منم یادم نمیاد !
میگن دخترا اونروزا کیلیپس نداشتن

 

**************مطالب طنز***************

 

میگمـــا
شامپوی نرم کنندۀ اعصاب نداریم ؟

 

**************مطالب طنز***************

امروز برای اولین بار دیدم تو ماشین عروس دوتا دختر نشسته بودن !


بعد از کلی دقت فهمیدم اونی که کلیپس نداره مرد ست

 

**************مطالب طنز***************

 

به بعضیا باید گفت : برو هروقت قهوه ای مد شد بیا

 

**************مطالب طنز***************

 

به دخترعموم که ۵ سالشه میگم :دخترا موشن مثه خرگوشن !


میگه :پَ نه پَ همه مثل شما پسرا گاو گوساله ایم !


اصلا یه وضعی شده به خدا

 

**************مطالب طنز***************

 

در کدام نقطه هنوز دانشگاه آزاد احداث نشده ؟


۱-فلات تبت


۲-کوه های کلیمانجارو


۳-جزایر گالاپاگوس


۴- قطب جنوب وحومه

 

**************مطالب طنز***************

 

یکی از فانتزیام اینه که


یکیو گیر بیارم یه دل سیر درد و دل کنم باهاش و کل نگفته هامو بهش بگم


و بعد بندازمش زیر قطار بمیره تا حرفام جای دیگه درز نکنه

 

**************مطالب طنز***************

 

از وقتی که عضو فیسبوک شدم


فهمیدم که ظاهر آدما فقط با باطنشون فرق نداره


بلکه ظاهرشون با ظاهرشون هم فرق داره

 

**************مطالب طنز***************

 

تا حالا دقت کردین


اگه عمو زنجیر باف همون اول که بهش گفتن زنجیر منو بافتی میگفت نه


دیگه مجبور نمیشد آخر کار صدای گاو و خروس و سگ از خودش دربیاره ؟


یکی نیست بگه آخه مرد حسابی این چه کاریه آخه

 

**************مطالب طنز***************

 

یادتونه ﻳﻪ ﺯﻣﺎﻧﻰ ﻣﻬﻤﻮﻧﻰ ﻛﻪ ﻣﻴﺮﻓﺘﻴﻢ


ﻭﺍﺳﻪ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﻧﺸﻮﻥ ﺑﺪﻳﻢ ﺑﺎ ﺷﺨﺼﻴﺘﻴﻢ ﻣﻮﺯ ﺑﺮﻧﻤﻴﺪﺍﺷﺘﻴﻢ ؟


نگید نه که عمرا کسی باور نمی کنه !

 

**************مطالب طنز***************

 

دقت کردین اگه سر جلسه به دوستت که هیچی نخونده کل سوالارو برسونی


و برگه هاتون با هم مو نزنه ، نمره اون بیشتر میشه ؟


این از قوانین ثابت هستش ، شک نکنید …

 

**************مطالب طنز***************

 

یکی از افتخاراتم اینه که تا حالا هیچ افتخاری کسب نکردم


و همیشه لکه ننگی رو پیشونیه خانواده بودم !


بله ما اینیم

 

**************مطالب طنز***************

 

ﻧﺒﺎﺭ ﺑﺎﺭﺍﻥ …


ﻧﺒﺎﺭ ﻟﻌﻨﺘﯽ …


ﻣﻮﻫﺎﻡ ﻓﺮ ﻣﯿﺸﻪ !


ﭼﯿﻪ ؟ ﺣﺘﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﻋﺸﻘﯽ ﺑﺎﺷﻪ ؟


برید از خدا بترسید ، ما ازون خونواده هاش نیستیم

 

**************مطالب طنز***************

 

دقت کردین به بعضیا که دست میدی انگار داری ماهی مرده رو تکون میدی ؟


خو نمیخوای دست نده

 

**************مطالب طنز***************

 

دقت کردین هرچی بیشتر آهنگ داشته باشی بیشتر نمیدونی چی گوش کنی ؟

 

**************مطالب طنز***************

 

فقط فقط یه مرد ایرانیه که :


نیمه اول زندگیش واسه پیدا کردن زن مورد علاقش سپری میشه


و نیمه دوم زندگیش واسه پیچوندن همون زن مورد علاقش

 

**************مطالب طنز***************

 

بدشانسی برای من یعنی:


اونی که خوشگله ، پولدار نیست


اونی که پولداره ، خوشگل نیست


اونی که خوشگل و پولداره ، متاهله


اونی که خوشگل و پولدار و مجرده ، هیچ دلیلی نداره به من محل بذاره

 


**************مطالب طنز***************

 


دختری به ارتفاع ۱متر و ۲۰سانتیمتر در رستورانی کار میکند ،


روزی رستوران مورد حمله افراد مسلح قرار میگیرد


و فرد مسلحی به ارتفاع ۱متر و ۷۵سانتی متر


گلوله ای را با تفنگ کالیبر ۴۵ مستقیما به سوی دختر شلیک میکند ؛


اگر سرعت گلوله حدود ۹۰متر بر ثانیه باشد ،


حداقل ارتفاع کلیپس چقدر باشد تا گلوله به دختر اثابت نکند ؟


(g~10 و از اصطحکاک بین گلوله و کیلیپس صرف نظر کنید)


۱- ۱۰متر


۲- ۲۰۰متر


۳- ۳۰۰متر


۴- مسئله ناقص است چون به ارتفاع پاشنه کفش نیز نیاز داریم !


“سراسری ریاضی ۹۲″



afshinyk بازدید : 66 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

زنی که با پاهایش موهای همسر خوشگلش را کوتاه می کند

زنی که با پاهایش موهای همسر خوشگلش را کوتاه می کند

این زن روستای از دوران قدیم دست هایش را به دوران بازنشستگی فرستاده است و اکنون با پاهایش کارهای شخصی خود و شوهرش را انجام می دهد. خانم 49 ساله چینی به نام بای آیسایان کنترل دست هایش را از دوران کودکی از دست داده است و یاد گرفته که از پاهایش استفاده کند. به گزارش پورتال تفریحی سماتک، مهارت او به حدی رسیده که با پاهایش سر همسرش را نیز اصلاح میکند.

زنی که با پاهایش موهای همسر خوشگلش را کوتاه می کند

زنی که با پاهایش موهای همسر خوشگلش را کوتاه می کند

زنی که با پاهایش موهای همسر خوشگلش را کوتاه می کند

زنی که با پاهایش موهای همسر خوشگلش را کوتاه می کند

 



afshinyk بازدید : 91 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

عکس های باحال و دیدنی از خوش خنده ترین فک های دریایی را مشاهده می کنید.

 

عکس های باحال و دیدنی از فک های دریایی خوش خنده

فک های دریایی

عکس های باحال و دیدنی از فک های دریایی خوش خنده

فک های دریایی خنده رو

عکس های باحال و دیدنی از فک های دریایی خوش خنده

خندیدن حیوانات

عکس های باحال و دیدنی از فک های دریایی خوش خنده

حیوانات خوش خنده

عکس های باحال و دیدنی از فک های دریایی خوش خنده

فک های دریایی خنده رو

عکس های باحال و دیدنی از فک های دریایی خوش خنده

فک های دریایی خوش خنده

عکس های باحال و دیدنی از فک های دریایی خوش خنده

عکس های فک های دریایی خوش خنده

عکس های باحال و دیدنی از فک های دریایی خوش خنده

فک های دریایی خنده رو

عکس های باحال و دیدنی از فک های دریایی خوش خنده

حیوانات خوش خنده

عکس های باحال و دیدنی از فک های دریایی خوش خنده

حیوانات خنده دار

عکس های باحال و دیدنی از فک های دریایی خوش خنده

 



afshinyk بازدید : 75 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

ظاهر شدن آیات قرآن بر روی پوست پسر خردسال همه جهان را به حیرت آورده است. این آیات از کلام الله مجید روی پوست این پسر خردسال در روزهای دوشنبه و جمعه نقش نی بندند. مادر این نوزاد می گوید هر دوشنبه و جمعه کودکش دچار تب ۴۰ درجه ای می شود و پس از ان آیاتی از کلام الله مجید روی پوست او نقش می بندد و در مدت سه روز هم دیگر اثری از آن نوشته ها باقی نمی ماند.

 

در مقابل “لودمیلا لوس” رییس بخش علمی -مشاوره ای انستیتوی ایمنی شناسی روسیه گفت: نوشته هایی از قرآن کریم که بر روی پوست بدن نوزاد نه ماهه داغستانی پدیدار می شود، به احتمال قوی از طریق تاثیر مکانیکی و یا شیمیایی بر روی پوست وی بوجود می آیند.

 

مادر این نوزاد می گوید هر دوشنبه و جمعه کودکش دچار تب ۴۰ درجه ای می شود و پس از ان آیاتی از کلام الله مجیدروی پوست او نقش می بندد و در مدت سه روز هم دیگر اثری از آن نوشته ها باقی نمی ماند.

 
خانواده یعقوبو نام کودکشان را “علی” گذاشته اند. والدین نوزاد می گویند قصد نداشتند به مردم در این باره چیزی بگویند تا زمانی که بر روی بدن کودک جمله “حدیث مرا به مردم نشان دهید” بوجود آمد و انها از تصمیم خود منصرف شدند. خانم یعقوبو می گوید: علی فرزند دوم ماست. برای دخترم این مسئله پیش نیامده بود.

 

در واکنش به این رویداد رییس اداره دینی مسلمانان داغستان از ارائه توضیحاتی در این باره خودداری کرد و اطلاع داد که او هم مانند بقیه از این اتفاق در عجب است. اما “عبدالله” امام مسجد روستای نامبرده معتقد است که این علائمی از سوی پروردگار است. و باید از جان این کودک و خانواده اش در برابر سوء قصد احتمالی بدخواهان و دشمنان حفاظت شود.

ظاهر شدن آیات قرآن بر روی پوست پسر خردسال + تصاویر

ظاهر شدن آیات قرآن بر روی پوست پسر خردسال + تصاویر

ظاهر شدن آیات قرآن بر روی پوست پسر خردسال + تصاویر

ظاهر شدن آیات قرآن بر روی پوست پسر خردسال + تصاویر

ظاهر شدن آیات قرآن بر روی پوست پسر خردسال + تصاویر

 



afshinyk بازدید : 60 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

درمان سرماخوردگی فوری در یک روز

خوابیدن و استراحت کردن باعث می شود عملکرد سیستم ایمنی بدن شما افزایش یابد و همه توانایی خود را برای مبارزه با ویروس سرما خوردگی استفاده کند.

درد وخارش گلو، سرفه خشک و کوتاه و گرفتگی بینی از علائم رایجی هستند که معمولا" همه ما در هنگام سرماخوردگی از آنها رنج می بریم ، بنابراین طبیعی است که همه ما از این بیماری متنفریم. معمولا" درمان کامل سرما خوردگی حدود ۵ روز طول می کشد اما اگر ما رژیم غذایی و روش زندگیمان را تغییر  دهیم می توانیم سریعتر از دست این بیماری ویروسی خلاص شویم.

آب بنوشید :
وقتی بدن ما با سرماخوردگی مبارزه می کند نوشیدن مایعات خیلی اهمیت دارد و به بدن ما خیلی کمک می کند. بنابراین حداقل ۶ لیوان در روز آب بخورید . علاوه بر آب ، از آب میوه ها و آب سبزیجات طبیعی و شیرین نشده نیز می توانید استفاده کنید اما از مصرف نوشیدنیهایی مثل قهوه ، چای سیاه غلیظ و سودا خودداری کنید. زیرا این نوشیدنیها به جای آنکه به بدن شما آبرسانی کنند ، آب بدن شما را کم می کنند. نوشیدن آب زیاد به بدن شما کمک می کند که سموم و مواد زائد را سریعتر دفع کند و باعث می شود که خون و سلولهای شما به خوبی کار کنند.

بخوابید:
وقتی می خوابید و یا استراحت می کنید ، در واقع به بدنتان اجازه می دهید که همه انرژی خود را برای مبارزه با سرماخوردگی بکار گیرد . خوابیدن و استراحت کردن باعث می شود عملکرد سیستم ایمنی بدن شما افزایش یابد و همه توانایی خود را برای مبارزه با ویروس سرما خوردگی استفاده کند. بنابراین حداقل ۸ ساعت در شب بخوابید و علاوه بر آن در طول روز هم حتما" چند خواب کوتاه داشته باشید.

مواد مقوی مصرف کنید:
وقتی بدن شما با سرماخوردگی مبارزه می کند برای اینکه قوی باقی بماند و بتواند درمقابل این بیماری از خود دفاع کند ، به انرژی و غذای مقوی احتیاج دارد.از خوردن غذاهای سرخ شده ، شور ، چرب و شیرین خودداری کنید در عوض از غذاهایی استفاده کنید که سبک و مغذی باشند و هضم آن ها برای بدن آسانتر باشد. برای مثال میوه ها ، سبزیجات ، غلات و پروتئینهای بدون چربی که سرشار از مواد مغذی ، ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبر هستند برای بدن بیمار بسیار مفید ند. غذاهای آبدار به درمان سرماخوردگی خیلی کمک می کنند. برای مثال سوپ مرغ با رشته فرنگی برای درمان سریع سرماخوردگی بسیار مفید است. سوپ مرغ دارای خواص غیر التهابی است و حرکت موکوس ها را بطور موقتی تسریع می کند و در نتیجه منجر به تسکین احتقاق(گرفتگی بینی ) و کاهش زمان تماس ویروس با پوشش داخلی بینی می شود.

دارو :

داروهای زیادی برای درمان سرماخوردگی وجود دارد اما پیشنهاد می کنیم که وقتی نشانه های سرماخوردگی آغاز شد شما هر روز ۴ وعده و در هر وعده ۴۰۰ میلی گرم ویتامین سی به همراه آب فراوان مصرف کنید و علاوه بر آن هر ۶ ساعت یکبار یک قرص زینک مصرف کنید.

afshinyk بازدید : 47 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﻭ ﻧﻔﺮ ﺑﺎﻫﻢ ﻣﺸﺎﺟﺮﻩ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ، ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ ﮔﻔﺖ:

ﻧﺬﺍﺭ ﺩﻫﻨﻤﻮ ﻭﺍ ﮐﻨﻢ ﺑﺮ*ﯾﻨﻢ ﺑﻬﺕ!

ﯾﻌﻨﯽ این بشر ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺮﻓﺶ ﺩﺭﯾﭽﻪ ﺍﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﻪ ﺭﻭﯼ

ﻋﻠﻢ ﺑﯿﻮﻟﻮﮊﯼ ﻭ ﻣﺒﺤﺚ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺁﻧﺎﺗﻮﻣﯽ ﺑﺪﻥ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩ!

 

.

.

.

.

وقتی مامانم خونه نیست یکی از تفریحات سالمم اینه که میرم

در یخچال رو اینقدر باز میزارم تا صدای آلارمش در بیاد

بعد میگم : حالا هی زر بزن هیشکی به دادت نمی رسه

 

.

.

.

.

ﻃﺮﯾﻘﻪ ﺧواﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﺯ ﺑﻌﻀﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍ

ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺩﯾﮕﻪ ﻭﻗﺘﺸﻪ به جای ﮐﯿﻠﯿﭙﺲ ﺳﺎﯾﻪ ﯾﻪ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﺕ ﺑﺎﺷﻪ !

.

.

.

.

تاکیدی که پسرا موقه عکس گرفتن رو بازوشون دارن

هیتلر روو سبیلاش نداشت !

 

.

.

.

.

 

صف ﻧﺎﻧﻮﺍﯾﯽ ﺑﻮﺩﻡ

ﯾﺎﺭﻭ ﺍﻭﻣﺪ ﮔﻔﺖ: خانوم ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺻﻔﻪ ؟

ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ: ﻧﻪ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺩﻓﺎﻋﯽ ﺑﺴﺘﯿﻢ ﺷﺎﻃﺮ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﮐﺎﺷﺘﻪ ﺑﺰﻧﻪ !

.

.

.

.

 

بقالی سر کوچمون به جز ریال و تومن چند واحد پول دیگه هم داره

رنگارنگ ، آدامس شیک و چسب زخم

 

.

.

.

.

ﺑﺎ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﻫﺮ ﻭﺭﻕ ﺍﺯ ﺟﺰﻭﻩ ﻫﺎﻡ

ﺣﺲ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﺑﺎ ﻛﺎﺭﺕ ﺻﺪ ﺁﻓﺮﻳﻦ ﺳﻮﻡ ﺩﺑﺴﺘﺎﻥ ﺑﺎﻳﺪ تو اوج ﺍﺯ ﺗﺤﺼﻴﻞ ﺧﺪﺍﻓﻈﻲ ﻣﻴﻜﺮﺩﻡ !

.

.

.

.

 

از وقتیکه معین سیبیل هاش رو زده

تنها کسى که تو سنگر سیبیل باقى مونده شهرام صولتیه

که اونم تنها کاربرد سیبیلاش اینه که با شهره اشتباه نگیرنش !

 

.

.

.

.

اینایی که تو شروع صحبتاشون میگن فضولی نباشه ها …

اینا عادمای ترسناکین

چون به کمتر از شماره شناسنامه مامان باباتون راضی نمیشن

 
 
 

رفتم دکتر میگم سِک سِکَم بند نمی یاد ‫

یه دخدر بدون آرایش نشونم داد ‫ از ترس سِک سِکم بند اومد ‫

اما الان از ترس خابم نمیبره

 

.

.

.

.

یه ضرب المثل استاد دانشگاهی هم هست که میگه:

لذتی که در دادن نمره ۹/۷۵به دانشجو هست که در دادن۶ نیست..!

.

.

.

.

 

۲ ﺳﺎﻋﺘﻪ ﺍﺯ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺻﺪﺍﯼ ﻗﺎﺭ ﻗﺎﺭ ﻣﯿﺎﺩ…

ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﻣﯿﮕﻪ ﺻﺪﺍﯼ ﮐﻼﻏﻪ؟

ﻣﯿﮕﻢ ﭘَ ﻥَ ﭘَ ﻗﻨﺎﺭﯾﻪ ﻣﺘﺎﻝ ﻣﯿﺨﻮﻧﻪ!

 

.

.

.

.

شوهر خالم توی چشم پزشکی به دختر خاله‌م تقلب رسونده

دکتره بیرونش کرده :))

.

.

.

.

 

توی یخچالمون موز دیدم، به مامانم گفتم: عجیبه موز خریدی؟

میگه: موز خریدم تا گوجه ها رو نخورید!

 

.

.

.

.

واقعیت اینه که دخترا واسه هم آرایش میکنن

وگرنه پسرا فرق آرایش خوبو بدو متوجه نمیشن

همین که سیبیل نداشته باشی کافیه…‏!‏

 

.

.

.

.

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺳﺮﮔﺮﻣﯿﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻫﺮ ﺟﺎ ﺧﺎﻧﻮﻣﺎ

” ﭼـﺎﻗــﻮ ” ﺩﺳﺘﺸﻮﻧﻪ . . .

ﺑﺮﻡ ﺍﺯ ﺟﻠﻮﺷﻮﻥ ﺭﺩ ﺷﻢ ﺗﺎ ﺩﺳﺘﺎﺷﻮﻧﻮ ﺑﺒﺮﻥ :))

 
 

.

.

.

.

به بعضیا باید گفت :

بـــرای تنـــوع هـــم کـــه شـــده . . .

یــه بــار ” آدم ” بـــاش

.

.

.

.

 

از خوبی های الویه اینکه که:

اگه بخوری بعد بالا بیاریش چیزی رو از دست ندادی.

میتونی جمع ش کنی بزاری یخچال فردا شب شام بخوریش

 

.

.

.

.

 

فــقط یــه ایــرانی میـــتونه با سِـــت کامــل آدیداس و نایک

بره بشیـــنه قـــهوه خــونه قـــلیــون بکشـــه

 

.

.

.

.

مورد داشتیم خارجیه به مخاطب خاصش گفته:i love u (دوستت دارم)

مخاصب خاصشم برگشته بهش گفته:i love me too (منم خودمو دوست دارم)

اصن لامصب عشقا پوشالى شدن…

.

.

.

.

 

دیروز دوست دخترم به گدای سرکوچه غذا داده

امروز که از کنارش رد میشده گدا صداش کرده

یه کتاب بهش داده به اسم ” چگونه آشپز خوبی شویم ” :))

 

.

.

.

.

 

سالاد الویه از افتادگی و خاکی بودنشه که خودشو جزو سالادا حساب میکنه !

وگرنه دو هیچ از آبگوشت جلوئه !

 

.

.

.

.

این نکبتایی که سر جلسه امتحان نمیرسونن

(._.) (‘_’ ) (._.)

(._.) ( ‘_’) (._.)

(._.) (•_•) (._.)

.

.

.

.

 

پشت در دسشویی نوشته بود:

فکر نکن، عمل کن… مردم پشت در منتظرن!

 

.

.

.

.

یجور رنگ عوض کنید آفتاب پرست ازتون تو دادگاه حمایت از حیوانات

بخاطر نقض قانون کپی رایت شکایت نکنه!

 

.

.

.

.

 

مورد داشتیم :

دختره داشته رانندگی می کرده یادش میره دنده چنده

وامیسته دوباره از 1 شروع میکنه :))

 

.

.

.

.

آرزویم در سال 2014 اینه که

آرزوهای سال 2013م براورده بشه

که سال 2012 آرزو کرده بودم

چون 2011 برآورده نشده بود آرزوهای سال های پیشم …!

 

.

.

.

.

 

همهٔ رابطه‌ها

با جملهٔ : تو با بقیه فرق داری شروع میشه !

با جمله : تو هم مثل بقیه ای تمام میشه !
.

.

.

.

سوختی از بس داغ بودن نه؟

 

 

afshinyk بازدید : 55 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

شروط ازدواج دختران در شهرهای مختلف (طنز)


شروط ازدواج دختران در شهرهای مختلف (طنز)

 

شروط ازدواج دختران در شهرهای مختلف (طنز)

 

1-شهر اصفهان از استان اصفهان.شرایط عبارتند از:
*خوردن موز به صورت دو بار در هفته!

 

*دست و دلباز بودن

 

*داشتن حداقل سه بار سابقه دعوت دوستان به شام یا نهار و یا یكبار برگزاری مهمانی فامیلی

 

*ننازیدن به سی و سه پل و سایر ابنیه تاریخی!

 

*راستگویی و صداقت!!!

***********************************************************


2-شهرهای سنندج و كرمانشاه از استان های كردستان و كرمانشاه.شرایط عبارتند از:
*توانایی پوشیدن شلوار استرج و تنگ به مدت 24 ساعت

 

*نداشتن سیبیل

 

*تعهد به خاك ایران و نداشتن ادعای استقلال طلبی!

 

*نداشتن سابقه دعوا و قلدری

 

*نبریدن سر نویسنده این مطلب!!!


3-شهر آبادان از استان خوزستان.شرایط عبارتند از:
*كوتاه كردن پشت مو و استفاده از عینك آفتابی فقط در صورت لزوم و زیر آفتاب!

 

*پوشیدن پیراهن و شلوار سفید

 

*نداشتن هیچ گونه ادعا نسبت به همنشینی با راكی-رامبو-جكی چان-بروسلی و بیل كلینتون

 

*نداشتن هیچ گونه ادعای مالكیت نسبت به برج ایفل â €”برج پیزا-مجسمه آزادی و برج میلاد!

 

*داشتن روحیه راستگویی و حقیقت طلبی(یعنی زیاد لاف نیاد)




4-شهر یزد از استان یزد.شرایط عبارتند از:

*توانایی زیستن در آب و هوای خوش.

 

*آشنایی با اشیائی چون چمن-سبزه-قناری و سایر موجودات زنده ساكن مناطق خوش آب وهوا

 

*نداشتن روحیه آب زیر كاه و رندی

 

*ادای حرف های خ و ق بدون تشدید

 


 

5-شهر تهران از استان تهران.شرایط عبارتند از:
*داشتن تنها دو دوست دختر

 

*آشنا نبودن با معنی و مفهوم كلمات دودره-تلكه-تیغیدن و ….

 

*داشتن روحیه جوانمردی

 


 

6-در شهر خرم آباد از استان لرستان:شرایط عبارتند از:
*داشتن باشگاه بدنسازی

*داشتن حداقل یك مقام نائب قهرمانی در مسابقات قویترین مردان ایران

*داشتن عكس یادگاری و امضا از فرامرز خود نگار و محراب فاطمی

*نكته:در صورتی كه عضلات شكم شش طبقه باشند امتیاز ویژه محسوب خواهد شد!(5 امتیاز)

 


 

7-شهر تبریز از استان آذربایجان غربی.شرایط عبارتند از:

*تلفظ حرف ق

*ادای كلمات قلقلك و قوز بالای قوز بدون كوچكترین اشتباه!

*دانستن جواب مسئله 2×2 از لحاظ مختلف

*بلد بودن جك های متعدد درباره بچه های تهران

*داشتن مدال لیاقت و شجاعت از اداره فرهنگ و هنر تبریز جهت بستن بمب به كمر و منفجر كردن كامیون حامل جك های صادراتی تبریز به استان های همجوار.

 


 

8-شهر رشت از استان گیلان.شرایط عبارتند از:

 

داشتن رو حیه مهمان نوازی!

 

*داشتن روحیه مهمان نوازی!

 

*داشتن روحیه مهمان نوازی!

afshinyk بازدید : 58 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

برخورد با شوهرعصبانی کاری سخت است و نیاز به شکیبایی بیشتری دارد و فکر کردن در مورد برخوردهای خشونت آمیز او موجب سرخوردگی شما می شود و این احساس کاملا طبیعی است. در برخورد با شوهر عصبانی به جای اینکه فکر کنید ،مشکل لاینحل است ،به یک راه حل فکر کنید. زیرا یک مسئله هر چقدر هم سخت باشد، می توان آنرا از راهها و روشهای متعددی حل کرد.

 

بنابراین به این فکر کنید، چه دلیلی دارد که او چنین برخوردی دارد؟ آیا نیازهای او برآورده نمی شود؟ یا اینکه جزء عاداتهای رفتاری او شده است؟ و یا اینکه نوع برخوردهای شما، خشم و عصبانیت را در او بوجود می آورد. بنابراین پیدا کردن جواب این پرسشها به شما کمک می کند تا بتوانید راه حل مناسبی را برای خود پیدا کنید.

 

تندخویی و عصبانیت شوهر موجب آشفتگی روابط می شود. با تدبیر و شکیبایی و بدست آوردن بینش بیشتر نسبت به عواقب عصبانیت می توان در روحیات همسر تاثیر گذار بود. خشم و عصبانت در روابط زن و شوهر، آزار دهنده و آسیب رساننده است و آزردگی هر دو طرف را به همراه دارد. گاهی بعضی از خانم ها از برخورد شوهر عصبانی، ناراحت و غمگین می شوند. بویژه این حالت زمانی بیشتر است که خانم ، در ارتباطات خود از محبت بیشتری استفاده می کند.

 

گاهی ریشه های خشم در استرس، ترس و ناکامی است. مردان خشم خود را با زبان کلامی بیان می کنند و زنان با گریه کردن. بهترین روش، شفاف و واضح صحبت کردن شما با اوست و توضیح اینکه خشم و ناراحتی او موجب آزردگی و دلشکستگی شما می شود. البته بعضی از خانم ها می گویند ما در زمانهای مختلف به او گفتیم ولی فایده ی نداشته است. شاید نوع گفتن و زمان گفتن شما مناسب نبوده است، پس نباید ناامید شوید. و باید راه حل های متعددی را امتحان کنید تا به نتیجه برسید.

 

گاهی مردان از پذیرفتن دیدگاههای شما سرباز می زنند، ولی شما باید در زمانهای آرام با صحبتهای منطقی ، کوتاه و محبت آمیز او را متوجه عواقب رفتارش کنید. زمانیکه شما چنین گفتگویی با او انجام می دهید، لازم است از رفتارهای مناسب او که مورد تایید و توجه شماست است، نیز گفتگو کنید و اینکه بسیاری از محبت ها و رفتار های خوب او را می پسندید. و از اینکه او دارای چنین قابلیتهایی می باشد خرسند هستید.

 

گاهی شوهر شما از آسیبهای که وارد می کند، آگاهی ندارد. صحبتهای شما کمک کننده است. البته گاهی شما احساس می کنید که شوهر شما می خواهد با رفتار عمدی خود ، شما را بیازارد. این مسئله نشان می دهد که او هم عمیقا از مسئله یی ناراحت است، بنابراین سعی کنید بجای اینکه مقابل به مثال کنید رفتاری محبت آمیز و توام با همدردی نشان دهید تا او متوجه شود که بسیاری از رفتارهای شما با قصد قبلی و آزار دادن او نبود است و این بدلیل ناآگاهی شما از روحیات او بوده است که چنین اتفاقی افتاده است.

 

بهتر است در این مورد با هم گفتگو کنید. و نشان دهید که بسیاری از رفتارهای ناراحت کننده او نیز ممکن است ناآگاهانه اتفاق افتاده باشد. لذا بهتر است در این مورد با یکدیگر به گفتگو بنشینید و در جهت رفع کدورتهای یکدیگر اقدام کنید. همچنین درک شما از موقعیتهای مختلف او ، کمک می کند تا از شما حمایت بیشتری به عمل آورد، برخورد محبت آمیز و آرامش بخش شما می تواند او را آرام کند. در نهایت با او لجبازی نکنید.

 

ایجاد موقعیتهای خوشایند: بهتر است بجای درگیری و تمرکز بیشتر بر خشم و ناراحتی ها، بر بوجود آوردن موقعیتهایی که شادی آور و خوشایند است تاکید کنید. شوخی و مزاح را نیز در محیط خانه رواج دهید . خنده و شوخی نمک زندگی است و یک راه پیشگیرانه در جهت بروز مشکلات و خشم می باشد. هدیه دادن و گفتگوهای محبت آمیز و شاد کردن یکدیگر و نشان دادن علاقه به همسرتان نیز می تواند در کاهش خشم و عصبانیت او کمک کننده باشد.

 

در بعضی مواقع نیز همسرتان متوجه خشم خود می شود ولی در کنترل آن ضعف دارد. در این مورد با کمک هم سعی کنید راههای کنترل خشم را بیابید. مطالعه در این مورد و انجام بعضی فعالیتها می تواند به شما در حل مشکل کمک کند، بعنوان مثال با هم قرار بگذارید هنگام عصبانیت با یکدیگر صحبت نکنید تا آرام تر شوید. یا حواس خود را به چیزی پرت کنید، بیرون بروید، نوشیدنی بخورید، نفس عمیق بکشید و فعالیتهای وزرشی برای خودتان برنامه ریزی کنید. بدست آوردن مهارتهای کنترل خشم و عصبانت و ایجاد راه های ارتباطی محبت آمیز به حل مشکل شما کمک می کند.

 

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 2,766
  • بازدید کلی : 26,997