loading...
afshinyk
afshinyk بازدید : 129 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (0)

اس ام اس های زیبا و جدید مرداد 94

نمی دانی !

هیچ کس نمی داند…

پشت این چهره ی ارام …

در دلم چه می گذرد

نه نمی دانی!

این ارامش ظاهر و این دل نا ارام چقدر خسته ام میکند…

😛

خدایا فاصله ات تا من

خودت گفتی که کوتاهه

از اینجا که من ایستادم

چقدر تا آسمون راهه؟!…

😛

بعضی وقتا انقدر خسته ای

که دوست داری کمی دورتر از خودت استراحت کنی

اما دلت نمیاد حتی یه لحظه تنها بذاری

جسمی رو که بهترینای زندگیت روش زخم زدن

😛

عشق ابزاری است که تمام دردسرهای کوچک را

به یک دردسر بزرگ تبدیل می کند

😛

زندگی

شاید

آسانتر بود اگر هرگز ندیده بودمت …

کمتر اندوهبار بود

هربار که ما مجبوریم از هم جدا شویم…

نگران نمی بودیم

برای بار بعد که بایستی باز جدا شویم

و بارهای بعدتر

بعدتر …

زندگی شاید

ساده تر بود اگر تو را ندیده بودم

فقط …

آن دیگر

زندگی ِ من نبود !

😛

چقدرسخته یه عمرفکرکنی

پشتت یه کوه هست

برگردی ببینی یه عمرپشتت دره بوده!!!!!

😛

همیشه کسانی هستند

که در نهایت دلتنگی

نمی توانیم آنها را در آغوش بگیریم

بدترین اتفاق شاید همین باشد ..

😛

تنهایی یعنی: متاسفم دلم……………

هیچ کس دلواپست نشد…!!!!!

😛

اگر ان روز دل هوا هوس سیب نمیکرد

امروز تنگ در آغوش خدایم بودم………

چقدر باید تاوان هوس های دل این و ان را بدهیم؟؟؟؟؟

😛

آدم های دور و برتان را نمی توانید تغییر دهید

اما آدم هایی که انتخاب می کنید که دور و برتان باشند چرا

😛

تنهایی که از یک حد گذشت

دیگر تمام آدم های دنیا هم ترکت کند

مهم نیست …

😛

آدم که دلتنگ می شود

زود به زود می میرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 2,728
  • بازدید کلی : 26,959